topbella

...................................EllopS.......


Welcome to CoretCahaya, Coretan Kehidupanku...

I juz want to share some thoughts, experiences, great memories and muCh moRe.... :)

Monday, March 21, 2011

My 1st Decoration on wedding cakes

Jom layan Gambar cakes 3 tgkat
Harga:RM150 (not on me)
Theme: Gold
Flavour: 1:Orange,2:Strawberry,3:Chocolate

Actually i tolong my cousin untuk decor these cakes coz die pun 1st time dpt tempahan ni, therefore i just sumbangkan dlm decor, kek die masak k..
mungkin ade yang xkena di mana.. tapi usaha jgk lah ahhahah
but frust gle bile tip nozle untuk wat lukis2 tu besar sgt...nk xnak kn guna gak huhu

Let the pictures talk..
From the Top








Masih ade 2 kek lagi yang theme seakan2.. so tunggu cuci mata dengan hasiltanganku yg xseberapa ini.. still in learning process...

Daaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

0 comments:

My Photo
cAhaYa
Melaka, Malaysia
Cahaya ada Impian,Harapan,Pendirian,& juga cinta yang menghiasi hidup.Jadilah yg terindah dalam hidupku
View my complete profile