topbella

...................................EllopS.......


Welcome to CoretCahaya, Coretan Kehidupanku...

I juz want to share some thoughts, experiences, great memories and muCh moRe.... :)

Wednesday, September 24, 2008

24 September 2008

malam ni..aku tinggal sorang....housemateku sume pi berbuka pose ngan classmates dieorang(BENC). sian aku huhu...takder saper teman makan....sob8. aku bosan sangat..Hari raya mendatang..terasa macam lonely jer..ntah..sejak jejak jer umur 20 tahun dah terasa lain ble rayer..seronok macm hilang sket.. sume orang macam tu ke? sekarang lagilah.. bulan syawal nanti (17 October 2008) genap umur 22thn.. ntah hape lg perasaan datang.. bukan terasa tua tapi macam terasa banyak bebanan yang akn ditanggung dan dihadapi tambahan lagi prempuan..aku sentiasa bersabar, tapi sebagai hamba-Nya yang lemah, kdg2 terbabas jugak...

siang tadi group aku present subjek Comm principles. Lega satu bebanan.. tak lah nak fikir lagi hal tu coz banyak lagi bende kena setel. besar tekanan kali ni...

0 comments:

My Photo
cAhaYa
Melaka, Malaysia
Cahaya ada Impian,Harapan,Pendirian,& juga cinta yang menghiasi hidup.Jadilah yg terindah dalam hidupku
View my complete profile